torsdag 6 oktober 2011

Idag ska vi göra klart radioprogrammet, hoppas att vi hinner.
Vi försökte få intervjuer av folk men det var inte alls många som kände att dom ville prata. Alla är så rädda för allting, kom igen liksom.
Men , jag hoppas att programmet blir bra, någorlunda okej i alla fall.
Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Sanchez som kuttrar och låter som en liten duva. Han är tjock och söt.


Jag tror att jag har kommit på vad jag vill göra för fördjupningsarbete i skolan sen. Men det tänker jag nog inte avslöja riktigt ännu. Jag är ganska säker på att jag vill göra det i alla fall, sen är frågan om det går att genomföra. Men jag ser verkligen bilder ramför mej, så vill jag ha det, sen så och sen så.
Jag är taggad! Det är skitlångt kvar tills fördjupningsveckorna. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR DIN KOMMENTAR!