onsdag 12 oktober 2011

Idag så satte vi upp våra collage på väggen. Man skulle försöka beskriva en musikgrupp, genre eller kanske en favoritlåt med hjälp av collaget. När jag såg trädet (som jag nämnt tidigare) så tänkte jag direkt på afrikansk musik. Det var intressant att se dom andras collage, riktigt snygga grejer! Och sen med musiken till blev det bara ännu bättre.
Det var väldigt blandat musik, vilket inte förvånar mej, eftersom vi alla är olika människor, men det var ändå coolt och intressant att höra.
Jag känner hur det bara kliar i fingrarna för att jag vill ta hem trädet och sätta upp det, men jag ska nog vänta , ett tag iaf. Kan ju vara roligt att ha det i skolan också.
Nu kommer mensvärken som en fucking slägga och slår mej i magen med en jämn takt. Jag blir sömnig, varm och grinig på samma gång.
Jag vill gå i ide en vecka. Men då missar jag skolan. Jag kan klona mej själv och skicka min kopia till skolan och själv sova bort mensvärken.

Känner mej just nu ofokuserad. Äta mat kanske?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR DIN KOMMENTAR!