onsdag 12 oktober 2011

ÅH!
Känner mej riktigt grinig. Det känns inte så bra att vara så grinig. Det känns som att det inte skulle spela någon roll vem som sa vad till mej just nu , jag skulle ändå bara passa på att hugga till och ryta eller låta extremt dryg. Minsta lilla grej blir irriterande. Jag vill kedjeröka, gråta och slakta någon på samma gång. Det som är bra att jag vet att det går över, tillslut.
Katterna är sjukt jobbiga och försöker klättra i gardinen som vi precis köpt. Dom springer runt och förstör hela lägenheten.
Jag har en slight huvudvärk. Hjärtat slår i 320 på grund av irritationen jag känner.
Allting känns bara.. Fuck åt helvete, precis i denna sekund. Som sagt, det går över. Imorgon är en ny dag och det kommer att vara bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR DIN KOMMENTAR!