fredag 23 september 2011

Rompompompom.
Rihanna har fastnat i mitt huvud, men det är helt okej, för den låten gillar jag verkligen.

_____

Idag i skolan så gjorde vi klart våran film som vi började på igår. Vi delades in i grupper och fick en varsin färg. Våran grupp var röd (vilket passade bra eftersom jag hade en röd tjocktröja på mej).
Det skulle bli en kortfilm och det blev det! Jag är nöjd med resultatet, det gick snabbt och vi var överrens i gruppen.
Det kändes först som en svår uppgift för vi skulle få med ett påstående om färgen , i filmen. Men jag tycker att vi lyckades bra! Jag kände mej faktiskt lite stolt när filmen spelades upp för klassen.
Ibland får man vara lite ego! Det kändes bra att folk uppskattade filmen och att jag faktiskt var en del av den. Jag hoppas att dom andra i gruppen (en var iförsej borta när den visades) kände så också. När vi hade filmat och skulle lägga på effekter och fixa så kände jag verkligen peppen att utforska alternativen som fanns och kreativiteten studsade i mitt huvud!

Det är synd att dagarna går så fort bara, redan helg igen. Det är ju också trevligt men svårt att komma ifrån det där att man vill skapa skapa skapa hela tiden, efter skolan också.
Nu är det väl inget jättestort fel på det men man ska ju även ha tid till annat.

Det börjar kännas bättre och bättre i klassen, i början var det lite nervöst och så men nu känns det som att man mer och mer blir kompisar och inte bara klasskamrater.

På tisdag ska vi ha after school , hoppas jag, och bowla!

Nu ska jag rita lite och hålla Isis sällskap. :)




4 kommentarer:

  1. http://thepiratebay.org/torrent/3554782/Looptroop_Discography_%5B1993-2005%5D

    Här finns Long arm of the law! Wohoo! Du eftersökte denna, jaah? Vad var det mer du letade efter?

    SvaraRadera
  2. Åh tack!
    Jag ville även ha These walls don't lie men den kanske jag har på datorn nu. haha jag måste varit blind som inte hittade, schysst att du letade upp:)

    SvaraRadera
  3. Haha, okay! Lugnt, jag satt ändå och muppade runt och, eh, KÖPTE lite ny musik :')

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också..köpa..musik.och filmer. Jag 'köper' filmer ofta. Haha.

    SvaraRadera

TACK FÖR DIN KOMMENTAR!